wtorek, 7 lutego 2012

Cudze chwaliłam

Czasem tak jest, że ma się coś pod nosem a szuka się daleko. Ileż to razy byłam na stonie sklepu Duka, czy Home & You. O ile Duka ma sklep on line, ten drugi go nie posiada (albo ja ślepota przegapiłam). Te wszystkie kubeczki, ściereczki, podkładki, świeczki.... pozwoliły nacieszyć moje oko. Nie stronie od zakupów na www, ale akurat szkło wolę kupować tradycyjnie w sklepie. Poza tym to 15zł za przesyłkę, gdy mogę mieć za to np. 2 śliczne kubki, czy 2 foremki na tartę ... eh:( W sklepie on line Duka już miałam zamawiać pastelowe formki na tartę, gdy... koleżanka wyciągnęła mnie na zakupowe szaleństwo do Centrum Silesia. I jaka była moja radość, gdy wśród gąszcza wystaw i szyldów wypatrzyłam te dwa, o których mowa.
Weszłam do Home & You i nie wiedziałam na co patrzeć. Normalnie oczopląsu dostałam:) A gdy weszłam na dział kuchenny wiedziałam, że będzie to mój ulubiony sklep.
W niedzielę, gdy pojechałam do kina z Kingą na Piękną i Bestię raz jeszcze weszłam, pomyślałam i wyszłam uboższa o 80zł:)
Ciężko się było zdecydować na konkretny "zestaw". Ja wybrałam ten kawowy. A tak na marginesie to motywy kawowe skojarzyły mi się z kuchanią Dity:) (Ciotka pozdrawiam).




Co kupiłam? Dwa kubki (narazie dwa), fartuszek, świereczki i podkładkę coś ala silikon, czy guma. Oczywiście to nie wszystko co było w sklepie z tego wzoru. Następne zakupy też będą:)
Ściereczka, fartuszek oraz podkładka są całe w różnorakie przepisy na pyszną kawę.
I to co pisałam wcześniej. Duży minus, że Home & You nie ma sklepu on line, w którym można zrobić zakupy i np. odebrać w sklepie stacjonarnym. Co gorsza nie można nawet przyść do sklepu i zamówić tego co się chce, bo i tak tego nie przyślą:(:(:( Jedynym rozwiązaniem są telefony do sklepu z pytaniem "czy jest...?"

A teraz wybaczcie...śmigam na kawkę wg przepisu z fartuszka:)

Pozdrawiam
                   ElżBietka

2 komentarze:

  1. O jak mi milo :) To ja ciotka skradam te kubki i te inne bo wiesz jak idealnie do mnie pasuje :) I kawke poprosze!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj znam i lubię, mam kilka kuchennych drobiazgów. Moja siostra obdarza mnie takim i prezentami z home&you właśnie, nawet mój mąż na swoje urodziny od niej dostał 3 kolejne kuchenne gadżety. Musze tylko kiedys zdjęcia zrobić... Seria coffe dobrze mi znana, miła dla oka. Fartuszek bardzo ładny...

    OdpowiedzUsuń