wtorek, 24 stycznia 2012

AAA kotki dwa, czyli moja mała sypialnia

Od zawsze wydawało mi się, że sklep Weltbild to tylko i wyłącznie księgarnia. Wydawało mi się do momentu otrzymania na meila oferty. Weszłam, zobaczyłam, zamówiłam, odebrałam:)

Tylko... świeczek brak:)
Świecznik oczywiście powędrował do sypialni, w której królują białe dodatki (niestety prócz mebli z BRW).

Kiedyś (gdy Kinga była sama) sypialnia była w obecnym pokoju dziewczynek. Po narodzinach Natki musieliśmy zamienić pokoje. Mam oczywiście plan przemalować meble na biało. Gdzieś zapisałam nazwę farby, która super kryje okleinę. Na pierwszy rzut pójdzie jednak szafka na buty, żeby ewentualne straty były mniejsze:)

I tak po zamianie pokoi nasze duże małżeńskie łóżko zostało niestety zamienione na zwykłą rozkładaną wersalkę. Żeby choć trochę pasowała do wystroju nakrywana jest narzutą. Narzuta to natomiast pamiątka rodzinna, ręcznie haftowana.


Nie ma tu zbyt dużo miejsca na dodatki tzw. stojące. Na półce królują białe wikinowe kosze, zdjecia dziewczy, białe flakoniki itp. Brakuje czegoś na ścianie. Czegoś...narazie nie wiem czego, ale się dowiem i coś będzie:)



A za oknem...wiosna. Plus 7 stopni, ptaszki śpiewają...

Pozdrawiam
                  ElżBietka

3 komentarze:

  1. ślicznie:) bardzo ładny zegar i ten świecznik genialny:) musisz sobie kupić takie malutkie świeczuszki i będzie pięknie! pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Świecznik jest świetny.
    Nie wiesz, czy można go jeszcze zamówić na stronie internetowej?
    Szukałam, ale nie mogę znaleźć.
    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń